Wednesday, May 23, 2012

Sampah #16

aku tak tahu nak tulis apa
tapi aku nak menulis
sedikit idea pun tak datang
aku hanya tulis apa yang ada dalam kepala

sebetulnya aku sedikit sakit
serba salah pon ada
macam ada buat salah
macam ada buat org rasa sakit hati
macam ada buat orang geram

aku cuba nak bagi tahu sesuatu
aku tak nak benda yang sama jadi lagi
tapi orang memang takkan paham
mungkin tiada siapa paham

apa yang aku inginkan tak pernah nya jadi
semuanya sebab yang sama
ahhh..
biar lah
moga esok selesai semuanya
moga esok cerah mcm biasa
moga esok aku lupa akan segalanya


Give me one more quiet night,
Before this loud morning gets it right and does me in.
Does this story have an ending?
Cause I’m needing to escape.
And kill the blinding lights of day to try again.
Close my eyes and start descending....







sign off~




No comments: