Monday, March 31, 2014

Sampah seterusnya

Ade waktunya kau rasa kau da buat sesuatu yg tak sepatutnya kau buat. Dan ada waktunya kau speculate mende yang bukan-bukan terutamanya bila melibatkan seorang perempuan. Well, aku admit. Aku mcm tu. Well, at least aku admit aku suka speculate and pikir yg bebukan. Bila kua dating dgn dia kekdg aku cuaq. Aku neves. Dia suka ke appearence aku. Baju yg aku pakai. Rambut aku ni patut aku sikat ke patut aku serabaikan je mcm time g keje. Sampai aku kena stop keta tepi simpang nk masuk umah dia utk betulkan ape yg tak betul. Dan slalunya the result aku akan nmpk bila abes dating. Bila tetiba msg ade unsur2 emo. Sure ade something yg tak kena. Sure ade problem time dating yg aku tak dpt nk 'baca'.

Thats when aku realized yg aku not dressed well enough. Selekeh. And aku tak nmpk apa yg dia nak.. dia just want to go for a drink before balik. Maybe sbb aku touching jap. Aku nk belikan dia jam tu tapi dia g bayar sendiri. So terus xde mood. And kena plak parents dia da bgtau suh balik awal. Which something i need to obliged to respect her parents. So drag dia ke carpark n balik terus. Mmg rasa sgt x best. Sgt sgt sgt.

Hari ni.

Kereta problem. Cadangnya nak amek dia kt ofis tp kereta tak boleh start. Rasa hampa dan sedih sbnrnya. Sbb aku nak perbetulkan apa yg tak best smlm. Tp tak dapat. Skrg hanya bleh jumpa seminggu sekali. But this weekend mmg x dpt nk jumpa since dia akan ke perhentian bercuti ngn kawan2 dia. Ini lg satu hal. Kenapa aku tak leh mcm dia? Boleh pegi sana sini tanpa hiraukan aku. Kadang kadang rasa mcm kawan2 dia lg penting. N aku plak, bila aku meroyan n merajuk baru la nk dtg tanya kenapa bagai. Kenapa aku tak boleh nak ada perasaan mcm dia?

Mungkin aku pun perlu buat mcm tu jugak kot...

Perempuan... sigh~

Signed off@0001@01.04.2014

No comments: